loading...

Για να διατηρήσετε το σώμα σας σε καλή κατάσταση θα πρέπει να τρώτε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο. Αυτό είναι γνωστό. Ωστόσο, υπάρχουν άλλες τεχνικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε.

Σήμερα, θα σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες συστάσεις που προσφέρονται από κορυφαίους διατροφολόγους και ειδικούς στην μείωση του βάρους. Ποιος ξέρει; Ίσως αυτό να ήταν που ψάχνατε.

#1 Θέστε τους στόχους σας σωστά

Το να χάσετε έναν ορισμένο αριθμό κιλών είναι επίτευγμα αλλά και ένας ακαθόριστος στόχος. Δείτε τις εντυπωσιακές διαφορές στην εμφάνιση του Τζάρεντ Λέτο και του Σιλβέστερ Σταλόνε. Στις φωτογραφίες, και οι δύο έχουν το ίδιο ύψος και βάρος. (Ύψος 1,78 και βάρος 93 κιλά.)

Η παρακάτω φωτογραφία είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι μια όμορφη εικόνα, δεν είναι απλά ένας αριθμός στη ζυγαριά.

Ο σωστός στόχος σας δεν θα πρέπει να είναι το να χάσετε βάρος αλλά να μειώσετε το ποσοστό λίπους και να αυξήσετε το ποσοστό των μυών. Η σωστή διατροφή και η τακτική άσκηση θα σας βοηθήσουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

#2 Ακολουθήστε τον κανόνα «1/ 1/ 4»

Με γενικούς όρους, η αναλογία των πρωτεϊνών, των λιπών και των υδατανθράκων στη διατροφή του ανθρώπου θα πρέπει να ταιριάζει με τον τύπο «1/ 1/ 4». 1 γραμμάριο πρωτεΐνης, 1 γραμμάριο λίπους και 4 γραμμάρια υδατανθράκων ανά 1 κιλό σωματικού βάρους. Αυτή η αναλογία μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τον τρόπο ζωής και το άγχος.

Σημαντικό είναι να εξασφαλίσετε πως το σώμα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Έτσι, ξεχάστε τις μονομερείς δίαιτες.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η ποσότητας πρόσληψης υγρών. Για κάθε κιλό βάρους, πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 30 μιλιγκράμ νερού που θα καταναλώνετε καθημερινά.

#3 Φωτογραφίστε τακτικά τον εαυτό σας σε πλήρες μέγεθος

Αν αποφασίσατε να αλλάξετε συνήθειες και να φτιάξετε ένα νέο σώμα, βγάλτε φωτογραφίες. Κάντε το κάθε εβδομάδα. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε πως οι άνθρωποι που τηρούν σωστά προγράμματα διατροφής και φωτογραφίζουν τακτικά τις αλλαγές στο σώμα τους, συνήθως επιτυγχάνουν τους στόχους τους. Σύμφωνα με επιστήμονες, οι φωτογραφικές αποδείξεις του πόσο μειώνεται η μέση, χρησιμεύουν ως πρωταρχικό κίνητρο για να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια.

#4 Χαμηλώστε τα φώτα πριν καθίσετε στο τραπέζι

Φοβάστε μήπως παραφάτε; Δοκιμάστε να χαμηλώσετε τα φώτα και βάλτε μια χαλαρωτική μουσική πριν καθίσετε στο τραπέζι. Η απαλή μουσική είναι γνωστό πως μειώνει την όρεξη.

#5 Κρατήστε ημερολόγιο

Δεν χρειάζεται να περιγράφετε όλα όσα σχετίζονται με τη διατροφή και τη γυμναστική σας. Απλά γράψτε όλα όσα βαραίνουν την ψυχή σας. Μια μελέτη έδειξε ότι οι γυναίκες που περνούν 15 λεπτά κάθε ημέρα γράφοντας τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους, μπορεί να χάσουν περίπου 2,2 κιλά σε 3 μήνες χωρίς δίαιτα. Αυτό δεν είναι περίεργο: το γράψιμο σχετικά με τις δυσκολίες ή τα προβλήματα, σας κάνει να αποβάλετε το άγχος που με τη σειρά του, σταματά να σας κάνει να το καταπολεμάτε με φαγητό.

#6 Ακούστε το σωστό είδος μουσικής ενώ γυμνάζεστε

Η αποτελεσματικότητα της προπόνησής σας εξαρτάται από το τι ακούτε στο παρασκήνιο. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η ενεργητική μουσική μας παρακινεί υποσυνείδητα να προχωρήσουμε περισσότερο και έτσι να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Ιδανικά, θα πρέπει να ακούτε μουσική για να έχετε 120-140 παλμούς ανά λεπτό. Η μουσική σας αποσπάει την προσοχή από την κούραση και βελτιώνει την αντοχή σας κατά 15%.

#7 Μην κάνετε προπόνηση περισσότερο από 45 λεπτά

Το κύριο λάθος που τείνουν να κάνουν οι αρχάριοι είναι να σκέφτονται πως όσο περισσότερο γυμνάζονται, τόσο πιο γρήγορα θα δουν αποτελέσματα. Ξεχάστε αυτές τις ανοησίες. Μελέτες έχουν δείξει πως μετά από 45-50 λεπτά γυμναστικής, το σώμα παράγει αυξημένες ποσότητες κορτιζόλης. Πρόκειται για μια ορμόνη του στρες που καταστρέφει τον μυϊκό ιστό. Τα συνεχώς υψηλά επίπεδα κορτιζόλης επιβραδύνουν το μεταβολισμό και συμβάλλουν στην παχυσαρκία. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να βεβαιωθείτε πως τρώτε σωστά λίγες ώρες πριν από την άσκηση, πως αποφεύγετε την νευρική ένταση και διαχωρίζετε τις προπονήσεις μιας ώρας σε συνεδρίες των 30 λεπτών.

#8 Πάρτε συμπληρώματα ιχθυελαίου

Το ιχθυέλαιο είναι πολύ ευεργετικό για το σώμα. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία έδειξε ότι αυτό το προϊόν όχι μόνο μειώνει τη φλεγμονή και προλαμβάνει τις καρδιαγγειακές παθήσεις αλλά επίσης δρα ως καταλύτης για την διεργασία της διάσπασης των λιπών. Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, το ιχθυέλαιο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε συνδυασμό με την άσκηση.

Συνέχεια άρθρου...
loading...

* Τα ειδησεογραφικά άρθρα μας 'αλιεύονται' και αναρτώνται από όσο το δυνατόν ασφαλέστερες πηγές. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια ανακριβή και αναληθή δημοσίευση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Προσπαθούμε για την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή σας. Ευχαριστούμε θερμά.
Η συντακτική ομάδα του David-avramidis.gr